.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يک زن عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس شد

عضويت پنج تن از جمله يک زن در هيات مديره باشگاه پرسپوليس در نشست سرپرست اين باشگاه با معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني نهايي شد.

به گزارش ايرنا، در نشست شب گذشته "علي سعيدلو" و "حبيب کاشاني" که در دفتر رئيس سازمان تربيت بدني برگزار شد، مسائل مختلف در مورد باشگاه پرسپوليس تهران مورد بررسي قرار گرفت.

نهايي شدن عضويت پنج نفر از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس، از جمله مصوبات اين جلسه بود و حبيب کاشاني موظف شد پس از مذاکره نهايي با اين نفرات، در صورت موافقت آنان، نسبت به معرفي در اوايل سال آينده اقدام کند.

از نکات جالب توجه در اين خصوص، حضور يکي از بانوان در جمع اعضاي هيات مديره آتي باشگاه پرسپوليس است که از عزم مديران باشگاه، براي توجه ويژه به رشته هاي ورزشي بانوان اين باشگاه و فعال کردن اين رشته ها در سال آينده حکايت دارد.

حضور يک نماينده مجلس، يکي از اساتيد دانشگاه، يک چهره ورزشي و يک چهره اقتصادي نيز در جمع هيات مديره باشگاه پرسپوليس قطعي شده است.

بر اساس گزارش باشگاه پرسپوليس، با توجه به اين که در پنج ماه حضور حبيب کاشاني در راس مديريت باشگاه پرسپوليس، سازمان تربيت بدني فقط مبلغ 600 ميليون تومان در اختيار اين باشگاه قرار داده است، در اين جلسه مقرر شد در چند روز آينده، کمک جديد سازمان ورزش کشور در اختيار اين باشگاه قرار گيرد.

همچنين در اين نشست راهکارهاي لازم براي خصوصي سازي باشگاه پرسپوليس مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد پس از پايان حسابرسي مالي، با تشکيل مجمع باشگاه، چگونگي خصوصي سازي به تصويب نهايي برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.